søndag den 26. februar 2012

Nyt fra skærmen.

Hej alle læsere.
Så har jeg fået lavet en nye header! Det tog noget tid men nu er den der. Jeg brugte programmet "Gimp 2" til det meste af det. I kan se hvordan man gør her: http://www.youtube.com/watch?v=olqHMSamx28 
Så er jeg også snart oppe på 10 faste læsere. Det går fremad!
Nu vil jeg så lige høre jeres mening: Jeg synes selv mine billeder bliver bedre, men synes i også det og hvilke motiver kan i bedst lide?
- Sarah

P.s Dette billede har jeg for sjov redigeret (I "Photoscape")


3 kommentarer:

  1. Sejt! Og generelt nogle rigtig fine billeder du tager.

    Kig forbi.
    Julie P.
    www.thisisjuliee.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Haha, hvor ser billedet sjovt ud. Super sød blog du har dig! (: ♥

    Håber du vil kigge forbi min, det ville være SÅ dejligt!

    Mathilde, blogthilda.blogspot.com.

    SvarSlet
  3. Tusind tak begge to! <3

    Jeg tager lige et smut forbi jeres blogge også.
    - Sarah

    SvarSlet